niedziela, 3 września 2017

Pogoda - obrazki do pobrania



Długo się zbierałam do wykonania obrazków związanych z pogodą, w związku z tym, że w moim przedszkolu posiadamy plansze pogodowe nie czułam nawet takiej potrzeby. Jednak dzisiejsza deszczowa pogoda skłoniła mnie do wykonania obrazków.

Karty pogodowe mogą być świetną zabawą do nauki, jeśli chodzi o pogodę, oczywiście nic nie zastąpi faktycznej obserwacji i doświadczenia z zetknięciu z prawdziwymi zjawiskami pogodowymi.

Do pobrania dwa zestawy obrazków pogodowych. Zapisane są w formacje jpg. W zależności jakich wielkości obrazków potrzebujecie, możecie sobie dowolnie wydrukować. Mogą to być duże plansze jak i małe obrazki. A jak to zrobić? Nic trudnego.

1. Zaznaczamy wszystkie obrazki prawym klawiszem myszki i wybieramy opcje DRUKUJ.
2. Wyświetla się okienko drukowania. I tu w zależności jaką wielkość obrazka potrzebujecie wybieracie z panela po prawej stronie. Ja tu akurat wybrałam 4 obrazki na jednej kartce.
3. Aby obrazki nie były ucięte, trzeba odznaczyć kratkę "Dopasuj obraz do ramki".
4. Można drukować.




Pliki są spakowane w formacie rar.


PAKIET NR 1 - POBIERZ



PAKIET NR 2 - POBIERZ



Obrazki, zjawiska pogodowe można wprowadzić dzieciom poprzez piosenki, np.:
- "Rysujemy pogodę" - POSŁUCHAJ
- "4 pory roku"

- "Deszczowa pogoda"


Pozdrawiam
Anna L.


Obrazki pochodzą ze strony:
http://all-free-download.com/free-vector/download/weather-icons-day-forecast_312341.html
https://www.shareicon.net/pack/weezle?p=2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz