sobota, 8 października 2016

Pory roku - pliki do pobrania


Karty z porami roku przygotowywałam dość długo, ze względów czasowych. 
Część była gotowa, ale jednak wciąż mi brakowało "słynnego" drzewa ze zmieniającą się porą roku. 
W końcu po 'złożeniu' kilku klipartów w całość powstały i one - drzewa. 


Obrazki przedstawiające kolejne pory roku wiszą u mnie w sali nad kącikiem przyrody. Gdy nadchodzi nowa pora, oglądamy z dziećmi dany obrazek, omawiamy go, dzieci opowiadają z czym im się kojarzy. Wyszukujemy wśród różnych rozsypanych obrazków te, które odpowiadają danej porze roku. Dzieci kolorują obrazki z daną porą oraz słuchają i bawią się przy piosence "Pory roku", ale także piosence związaną z porą roku, o której mówimy.

- Piosenka "Pory roku" - PIOSENKA
- WIOSNA - piosenka "Wiosenna poleczka" - PIOSENKA
- LATO - piosenka "Po łące biega lato" - PIOSENKA
- JESIEŃ - piosenka "Złota jesień" - PIOSENKA
- ZIMA - piosenka "Idzie zima" - PIOSENKA

Do pobrania jest 8 pakietów. Ostatni pakiet zawiera również nazwy miesięcy.

PAKIET 1 POBIERZ



PAKIET 2POBIERZ

PAKIET 3 POBIERZ

PAKIET 4 POBIERZ

PAKIET 5POBIERZ

PAKIET 6 POBIERZ

PAKIET 7POBIERZ

Pozdrawiam serdecznie...


Grafiki, pochodzą ze stron:
www.mycutegraphics.com
www.clipartpanda.com
www.fumira.jp
www.cliparting.com

17 komentarzy:

  1. Fantastyczny pomysł na na naklejki, zawieszki i plakaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne grafiki i bardzo przydatne. Można stworzyć taką tablice czasu i zaznaczać miesiące i pory roku z dzieciakami. Super pomysł i dziękuję za możliwość pobrania tak wspaniałych pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ekstra!!!!:) a z ciekawosci jaki program ? corel czy ilustrator? mega:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje bardzo :)
    Głównie canva, przy pomocy worda i painta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, pakiety z porami roku SUPER! a najbardziej przypadł mi pakiet z sówkami, czy byłaby możliwość wstawienia tego pliku do pobrania?

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Kasiu O. ze względu na prawa autorskie, niektórych obrazków nie mogę ich wstawiać na bloga. Proszę do mnie napisać w formularzu kontaktów, to prześle Pani na maila.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe! Bardzo doceniam chęć podzielenia się swoją pracą :) dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  8. witam czy mogę prosić link do pobrania pór roku z sówkami ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzień dobry.
    Czy mogę prosić o pory roku z pięknymi sówkami??

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, dziękuję serdecznie🙂

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam pobrać pakiet niestety nie mam uprawnień:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie mam uprawnień aby pobrać plik.
    Ciekawe czemu 😟

    OdpowiedzUsuń
  14. julmad92@gmail.com28 sierpnia 2022 23:49

    Witam serdecznie, czy można wykupić dostęp do materiałów? Jestem bardzo zainteresowana

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, czy można prosić o pakiet z sówkami? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń